vrijdag 23 november 2012

Blogliefde

Ik was aan het strijken...en die strijkbout staat heel toevallig in mijn "werkkamertje".
Ging even naar beneden om wat te halen, zag een **bijna lege, en toen was ie opeens leeg** chocoladeletterdoos, pakte de post van de deurmat, waar een brief van Flow-magazine lag of ik niet weer abonnee wilde worden **wil ik wel, maar kreeg ik vorig jaar als kerstkado van mijn werk, dus daarom geen abonnement meer** en dacht weer aan mijn strijkbout die nog steeds aanstond.
"Oh ja, dat was ik aan het doen, terug naar boven.. Maar die losse kaarten die ik allemaal heb, passen mooi in die lege chocoladedoos.. en bij die brief van Flow-magazine zaten 2 mooie kaarten..
Moet toch wel iets van te maken zijn toch?"
Dus tja, strijkbout en die stapel was wachten nog even, en snel met beschikbaar materiaal deze "kaarthouder" gemaakt **waar nog meer in past, bijvoorbeeld behangstaaltjes of enveloppen of
ehhh....****
Goed: Tot nu toe niet zo heel veel werk **veel leuker dan strijken** ,maar toen moest ik ook een fotootje maken natuurlijk voor blog. En het licht was waardeloos, dus was ik vanavond bezig om uit die 25 foto's, die ik van die ene chocoladeletterdoos had gemaakt, een enigszins redelijke uit te kiezen en die te bewerken, totdat het nog steeds niet naar mijn zin was, maar toch maar op mijn blog zette...
Hier dus:
Blogliefde dus voor mij, heerlijk chaotisch...
Herkenbaar voor jullie?
Oh ja, en die strijkbout heb ik maar uitgezet..

Iedereen een fijn weekend!



2 opmerkingen:

MeMaree zei

Haha! Wat een verhaal. Maareuhm... zeer herkenbaar al die gedachten die elkaar opvolgen en dan .. oja, die strijkbout... ehm.. ja wat dan eerst...? Meestal wint de creativiteit het bij mij ook. Leuk idee!

enneh wie was jouw werkgever, die een Flowabonnement cadeau doet?! GEWELDIG!

Bij Saab zei

Ja leuk he! Je kon zelf wat uitkiezen waaronder een abonnement! Dus ik koos voor Flow :), kreeg je 4x een blad, leuk toch?