donderdag 22 november 2012

Haken

Bewondering voor haken, daar blijft het voorlopig bij voor mij.
Prachtig al die zelf gehaakte granny-squares, die met elkaar een prachtige deken vormen, zoals medeblogster 2 suskes laatst HIER afmaakte voor haar kleine famke.
Of By Miekk, die HIER een hoesje voor een krukje haakte .
Laatstgenoemde heeft heel veel tijd genomen om leken zoals ik te leren hoe je moet haken, en natuurlijk kun je ook veel op YouTube vinden.
Verder is het blog Haak Maar Aan een aanrader voor haakpatronen!
Zelf heb ik het getroffen met een lieve collega, die zo'n mooi gehaakt telefoonhoesje voor me maakte, en ook nog 1 voor mijn zusje, die ze kado van mij krijgt.

Wie weet waag ik me ook ooit aan haken en dan begin ik zeker bij By Miekk Blogt met haar haakles:
 
 

3 opmerkingen:

2 suskes zei

Beginnen hoor! Hets is zo leuk! Mooie lay-out van je blog :-)
Grts 2suskes

Bij Saab zei

Ja wie weet ooit. Ben verliefd op jouw deken! Fijn weekend..

MeMaree zei

Ziet er mooi uit! Zo ver ben ik ook nog niet. Ik ben wel begonnen met haken, maar dat patronen volgen is niet echt mijn ding… dus het ligt nu ook al weer een tijdje te niksen in mijn brei/haakmand.